Uslovi kupovine i prava potrošača

Posetom ili kupovinom na internet prodavnici AgroTECH PMD D.o.o. prihvatate Uslove korišćenja koji su navedeni u daljem tekstu.

Načini isporuke

Obaveza pregleda paketa

Molimo Vas da prilikom isporuke, a pre potpisivanja primopredajnog dokumenta pregledate paket i da sva eventualno uočena oštećenja robe unesete u zapisnik koji Vam je vozač dostavio i da se ODMAH, a najkasnije U ROKU OD 24h obratite službi reklamacija Agrotech PMD D.o.o. na broj telefona +381 69 224 224 1, ili na mail reklamacije@agrotech-shop.rs. Reklamacije na oštećenja koje su izjavljene protekom roka od 24h od isporuke će biti odbijene kao neblagovremene. Posebno ističemo da uređaje koji imaju fizička oštećenja niste u obavezi da primite.

Isporuka proizvoda sa statusom "na stanju"

Na stranici proizvoda, levo od cene, jasno je naznačeno stanje proizvoda. Ukoliko je proizvod dostupan za kupovinu oznaka je "na stanju".

Poručeni proizvod/proizvodi koji su u trenutku poručivanja imali oznaku "na stanju" biće vam isporučeni u roku od maksimalno 7 radnih dana od datuma potvrde porudžbine od strane Agrotech PMD D.o.o., dok će za proizvod/proizvode koji su u momentu naručivanja imali oznaku "kod dobavljača" maksimalni rok isporuke biti 14 radnih dana.

Ukoliko je kupac prilikom jedne kupovine naručio i proizvod/proizvode sa oznakom "na stanju" kao i proizvod/proizvode "kod dobavljača" dobiće dva obaveštenja u vezi sa potvrđivanjem porudžbine zbog različitih rokova isporuke. Uz obaveštenje kupcu na imejl će stići i ugovor o prodaji na daljinu, obrazac za odustanak od ugovora i prava i obaveze kupaca.

 

Isporuka na teritoriji Srbije

  • Isporuka robe na teritoriji Srbije realizuje se preko kurirske službe.
  • Cena isporuke zavisi od ukupne težine svih proizvoda u korpi i automatski se određuje do 50 kg, za porudžbine iznad 50 kg molimo Vas da nas kontaktirate.
  • Isporuke se vrše bezkontaktno jer brinemo o vašem i o našem zdravlju. U skladu sa vanrednim stanjem u državi, a u cilju prevencije, isporuka uređaja vršiće se u narednom periodu do ulaznih vrata kuće odnosno stana. Uređaji se isporučuju ispred ulaznih vrata i po želji primaoca pregledaju na licu mesta.
  • U zavisnosti od raspoložive količine određenog artikla i mogućnosti njegovog nabavljanja, a u skladu sa našom poslovnom politikom, očekivani rok isporuke proizvoda iz naše ponude je do 7 radnih dana.
  • Isporuke robe se vrše radnim danima do 16h.
  • Kupac je dužan da prilikom isporuke a pre potpisivanja primopredajnog dokumenta pregleda uređaj i da sva eventualno uočena oštećenja robe unese u zapisnik koji mu je vozač dostavio i da se odmah obrati službi za reklamacije Agrotech PMD D.o.o. na broj telefona +381 69 224 224 1

 

Ograničenja isporuke robe
  • Isporuka robe vrši se isključivo na teritoriji Republike Srbije bez KiM.
  • Isporuka van teritorije Srbije nije moguća.

 

Napomene

  • Cene svih proizvoda i usluga na ovom sajtu, izražene su u dinarima.
  • Plaćanje se vrši isključivo u dinarima.
  • Zadržavamo pravo promene cena svih proizvoda i usluga.


Prava potrošača prilikom kupovine preko interneta

Obaveštavamo vas da se prema Zakonu о zaštiti potrošača („Sl. glasnik RS“, br. 62/2014 i 6/2016 – dr. zakon), u daljem tekstu: Zakon, kupovina preko naše prodajne internet stranice www.agrotech-shop.rs smatra prodajom na daljinu.

U slučaju prodaje na daljinu prodavac je dužan da u pisanoj formi, na mail koji je ostavljen prilikom kupovine, kupcu dostavi:

  • obrazac za odustanak
  • obaveštenje o prodavcu, pravu potrošača na odustanak od ugovora i dužnosti prodavca i kupca u slučaju realizacije prava na odustanak
  • primerak ugovora o prodaji potpisanog od strane prodavca.

U slučaju kupovine na daljinu prodavac nije dužan da kupcu izda fiskalni račun, a u skladu sa članom 2. stav 1. tačka 1) Uredbe o određivanju delatnosti kod čijeg obavljanja ne postoji obaveza evidentiranja prometa preko fiskalne kase („Službeni glasnik RS“, br. 61/10, 101/10, 94/11, 83/12, 59/13, 100/14), već sva prava potrošač može ostvariti na osnovu ugovora o prodaji na daljinu.

Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat u državinu, odnosno u državinu lica koga je kupac odredio, a nije prevoznik. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje. Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu. Izjava o odustanku mora biti svojeručno potpisana.

Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne može vratiti. Troškove povraćaja robe kao i organizaciju transporta iste u slučaju odustanka snosi kupac.

Moguće je vratiti samo proizvode koji su neoštećeni i, po mogućnosti, u originalnoj ambalaži, sa svim dodacima i propratnom dokumentacijom (garantni list, uputstva, itd.).

Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.

Prodavac je u slučaju zakonitog odustanka od ugovora dužan da kupcu bez odlaganja vrati iznos koji je kupac platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je primio obrazac za odustanak. Prodavac može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu koja se vraća, ili dok kupac ne dostavi dokaz da je poslao robu Prodavcu u zavisnosti od toga šta nastupa prvo.

Zakon o zaštiti potrošača isključuje pravo kupca da vrati proizvod u određenim situacijama.

  • isporuka zapečaćenih audio, video zapisa ili računarskog softvera, koji su otpečaćeni nakon isporuke;
  • isporuka robe proizvedene prema posebnim zahtevima potrošača ili jasno personalizovane i
  • isporuka robe koja je podložna pogoršanju kvaliteta ili ima kratak rok trajanja.